Kolačići nam pomažu pružiti bolji korisnički doživljaj. Korištenjem naše web stranice pristajete na korištenje kolačića.

Lokalna akcijska grupa "More 249" - "Od mora za More"

Završena provedba aktivnosti projekta „Plastic Planet - NO!“

Završena provedba aktivnosti projekta „Plastic Planet - NO!“

U Šibeniku se od 11. listopada do 20. listopada 2019. godine održala razmjena mladih (35 sudionika iz Rumunjske, Turske, Portugala, Sjeverne Makedonije i Hrvatske) u okviru ERASMUS+ programa, a naziv ovogodišnjeg projekta bio je „Plastic Planet - NO!". Lokalnoj akcijskoj grupi „More 249“ kao nositelju projekta, ovo je bio treći odobreni projekt razmjene mladih.

 

Kroz zajednički rad, razmjenu ideja i primjere dobre prakse, sudionici projekta nastojali su ojačati svijest o okolišu koji nas okružuje te potaknuti na brigu za okoliš s fokusom na upotrebu plastike i plastičnih proizvoda. Kroz neformalne metode učenja, sudionici projekta učili su o načinima na koje je potrebno smanjiti upotrebu plastike.

 

Sudionici projekta svaki dan započeli su s kreativnim igrama kako bi potaknuli sve sudionike na razmišljanje i djelovanje. Nakon tzv. „energizera“ mladi su kroz jutarnje i popodnevne radionice i aktivnosti razgovarali o zagađenju plastikom i načinima na koje mogu osvijestiti ljude o negativnim utjecajima jer minimalnim aktivnostima možemo snažno utjecati na okolinu.

 

Zahvaljujući iskustvenom učenju obogatilo se formalno obrazovanje i poticalo pojedinca da svojim promišljanjima i aktivnostima pokaže i dokaže da nemamo drugi planet - There is no planet B!. U okviru navedenog, jedna od aktivnosti bila je i čišćenje plaže u naselju Brodarica. Aktivnost je potaknula sve sudionike da osvijeste u kojoj mjeri ljudi svojom nepažnjom i nebrigom zagađuju okoliš i kako je održivi razvoj nešto o čemu moramo voditi računa.

 

15. listopada 2019. sudionici su posjetili dva reciklažna dvorišta - jedno u Biogradu, a drugo u Zadru. Mladi su bili iznimno zainteresirani o načinu na koji se lokalne zajednice bore s problemom odlaganja i recikliranja otpada.

 

18. listopada 2019. u suradnji s Katoličkom osnovnom školom u Šibeniku i učenicima šestih razreda, sudionici projekta su kroz neformalnu metodu učenja - igru pod nazivom “Potraga za blagom“ - objasnili probleme s kojima se suočavamo, a koji se tiču upravo upotrebe plastičnih proizvoda. Sudionici projekta su se nalazili na 7 različitih lokacija u krugu škole, a učenici podijeljeni u 5 grupa bili su vođeni do svake od lokacija. Na lokacijama su ih dočekivali sudionici projekta s tzv. pitalicama koje su se odnosile na plastične proizvode (učenici su morali pogoditi o kojem je plastičnom proizvodu riječ). Posljednja, sedma lokacija bio je iglu napravljen od plastičnih boca, a na koji su učenici mogli zalijepiti zvjezdice koje su dobili na svakoj od lokacija te pročitati činjenice o korištenju plastičnih proizvoda kao i savjete o tome kako se odnositi prema okolišu i što održivi razvoj za nas predstavlja. Naposljetku, učenici šestih razreda otpjevali su pjesmu sudionicima projekta kao mali poklon za zajedničko druženje i igru te im se ovim putem zahvaljujemo na tome.

 

Posljednja dva dana provedbe projekta bila su posvećena kampanji na društvenim mrežama i izradi videa u kojem su prikazane provedene aktivnosti i radionice te zajednička druženja svih sudionika.

 

Kako je biti sudionikom ERASMUS+ programa i projekta „Plastic Planet - NO!“, pogledajte na Facebook stranici pod nazivom Plastic Planet - NO.

U Šibeniku se od 11. listopada do 20. listopada 2019. godine održala razmjena mladih (35 sudionika iz Rumunjske, Turske, Portugala, Sjeverne Makedonije i Hrvatske) u okviru ERASMUS+ programa, a naziv ovogodišnjeg projekta bio je „Plastic Planet - NO!". Lokalnoj akcijskoj grupi „More 249“ kao nositelju projekta, ovo je bio treći odobreni projekt razmjene mladih.

 

Kroz zajednički rad, razmjenu ideja i primjere dobre prakse, sudionici projekta nastojali su ojačati svijest o okolišu koji nas okružuje te potaknuti na brigu za okoliš s fokusom na upotrebu plastike i plastičnih proizvoda. Kroz neformalne metode učenja, sudionici projekta učili su o načinima na koje je potrebno smanjiti upotrebu plastike.

 

Sudionici projekta svaki dan započeli su s kreativnim igrama kako bi potaknuli sve sudionike na razmišljanje i djelovanje. Nakon tzv. „energizera“ mladi su kroz jutarnje i popodnevne radionice i aktivnosti razgovarali o zagađenju plastikom i načinima na koje mogu osvijestiti ljude o negativnim utjecajima jer minimalnim aktivnostima možemo snažno utjecati na okolinu.

 

Zahvaljujući iskustvenom učenju obogatilo se formalno obrazovanje i poticalo pojedinca da svojim promišljanjima i aktivnostima pokaže i dokaže da nemamo drugi planet - There is no planet B!. U okviru navedenog, jedna od aktivnosti bila je i čišćenje plaže u naselju Brodarica. Aktivnost je potaknula sve sudionike da osvijeste u kojoj mjeri ljudi svojom nepažnjom i nebrigom zagađuju okoliš i kako je održivi razvoj nešto o čemu moramo voditi računa.

 

15. listopada 2019. sudionici su posjetili dva reciklažna dvorišta - jedno u Biogradu, a drugo u Zadru. Mladi su bili iznimno zainteresirani o načinu na koji se lokalne zajednice bore s problemom odlaganja i recikliranja otpada.

 

18. listopada 2019. u suradnji s Katoličkom osnovnom školom u Šibeniku i učenicima šestih razreda, sudionici projekta su kroz neformalnu metodu učenja - igru pod nazivom “Potraga za blagom“ - objasnili probleme s kojima se suočavamo, a koji se tiču upravo upotrebe plastičnih proizvoda. Sudionici projekta su se nalazili na 7 različitih lokacija u krugu škole, a učenici podijeljeni u 5 grupa bili su vođeni do svake od lokacija. Na lokacijama su ih dočekivali sudionici projekta s tzv. pitalicama koje su se odnosile na plastične proizvode (učenici su morali pogoditi o kojem je plastičnom proizvodu riječ). Posljednja, sedma lokacija bio je iglu napravljen od plastičnih boca, a na koji su učenici mogli zalijepiti zvjezdice koje su dobili na svakoj od lokacija te pročitati činjenice o korištenju plastičnih proizvoda kao i savjete o tome kako se odnositi prema okolišu i što održivi razvoj za nas predstavlja. Naposljetku, učenici šestih razreda otpjevali su pjesmu sudionicima projekta kao mali poklon za zajedničko druženje i igru te im se ovim putem zahvaljujemo na tome.

 

Posljednja dva dana provedbe projekta bila su posvećena kampanji na društvenim mrežama i izradi videa u kojem su prikazane provedene aktivnosti i radionice te zajednička druženja svih sudionika.

 

Kako je biti sudionikom ERASMUS+ programa i projekta „Plastic Planet - NO!“, pogledajte na Facebook stranici pod nazivom Plastic Planet - NO.

" data-title="Tweet">
U Šibeniku se od 11. listopada do 20. listopada 2019. godine održala razmjena mladih (35 sudionika iz Rumunjske, Turske, Portugala, Sjeverne Makedonije i Hrvatske) u okviru ERASMUS+ programa, a naziv ovogodišnjeg projekta bio je „Plastic Planet - NO!". Lokalnoj akcijskoj grupi „More 249“ kao nositelju projekta, ovo je bio treći odobreni projekt razmjene mladih.

 

Kroz zajednički rad, razmjenu ideja i primjere dobre prakse, sudionici projekta nastojali su ojačati svijest o okolišu koji nas okružuje te potaknuti na brigu za okoliš s fokusom na upotrebu plastike i plastičnih proizvoda. Kroz neformalne metode učenja, sudionici projekta učili su o načinima na koje je potrebno smanjiti upotrebu plastike.

 

Sudionici projekta svaki dan započeli su s kreativnim igrama kako bi potaknuli sve sudionike na razmišljanje i djelovanje. Nakon tzv. „energizera“ mladi su kroz jutarnje i popodnevne radionice i aktivnosti razgovarali o zagađenju plastikom i načinima na koje mogu osvijestiti ljude o negativnim utjecajima jer minimalnim aktivnostima možemo snažno utjecati na okolinu.

 

Zahvaljujući iskustvenom učenju obogatilo se formalno obrazovanje i poticalo pojedinca da svojim promišljanjima i aktivnostima pokaže i dokaže da nemamo drugi planet - There is no planet B!. U okviru navedenog, jedna od aktivnosti bila je i čišćenje plaže u naselju Brodarica. Aktivnost je potaknula sve sudionike da osvijeste u kojoj mjeri ljudi svojom nepažnjom i nebrigom zagađuju okoliš i kako je održivi razvoj nešto o čemu moramo voditi računa.

 

15. listopada 2019. sudionici su posjetili dva reciklažna dvorišta - jedno u Biogradu, a drugo u Zadru. Mladi su bili iznimno zainteresirani o načinu na koji se lokalne zajednice bore s problemom odlaganja i recikliranja otpada.

 

18. listopada 2019. u suradnji s Katoličkom osnovnom školom u Šibeniku i učenicima šestih razreda, sudionici projekta su kroz neformalnu metodu učenja - igru pod nazivom “Potraga za blagom“ - objasnili probleme s kojima se suočavamo, a koji se tiču upravo upotrebe plastičnih proizvoda. Sudionici projekta su se nalazili na 7 različitih lokacija u krugu škole, a učenici podijeljeni u 5 grupa bili su vođeni do svake od lokacija. Na lokacijama su ih dočekivali sudionici projekta s tzv. pitalicama koje su se odnosile na plastične proizvode (učenici su morali pogoditi o kojem je plastičnom proizvodu riječ). Posljednja, sedma lokacija bio je iglu napravljen od plastičnih boca, a na koji su učenici mogli zalijepiti zvjezdice koje su dobili na svakoj od lokacija te pročitati činjenice o korištenju plastičnih proizvoda kao i savjete o tome kako se odnositi prema okolišu i što održivi razvoj za nas predstavlja. Naposljetku, učenici šestih razreda otpjevali su pjesmu sudionicima projekta kao mali poklon za zajedničko druženje i igru te im se ovim putem zahvaljujemo na tome.

 

Posljednja dva dana provedbe projekta bila su posvećena kampanji na društvenim mrežama i izradi videa u kojem su prikazane provedene aktivnosti i radionice te zajednička druženja svih sudionika.

 

Kako je biti sudionikom ERASMUS+ programa i projekta „Plastic Planet - NO!“, pogledajte na Facebook stranici pod nazivom Plastic Planet - NO.

" data-title="Like">
U Šibeniku se od 11. listopada do 20. listopada 2019. godine održala razmjena mladih (35 sudionika iz Rumunjske, Turske, Portugala, Sjeverne Makedonije i Hrvatske) u okviru ERASMUS+ programa, a naziv ovogodišnjeg projekta bio je „Plastic Planet - NO!". Lokalnoj akcijskoj grupi „More 249“ kao nositelju projekta, ovo je bio treći odobreni projekt razmjene mladih.

 

Kroz zajednički rad, razmjenu ideja i primjere dobre prakse, sudionici projekta nastojali su ojačati svijest o okolišu koji nas okružuje te potaknuti na brigu za okoliš s fokusom na upotrebu plastike i plastičnih proizvoda. Kroz neformalne metode učenja, sudionici projekta učili su o načinima na koje je potrebno smanjiti upotrebu plastike.

 

Sudionici projekta svaki dan započeli su s kreativnim igrama kako bi potaknuli sve sudionike na razmišljanje i djelovanje. Nakon tzv. „energizera“ mladi su kroz jutarnje i popodnevne radionice i aktivnosti razgovarali o zagađenju plastikom i načinima na koje mogu osvijestiti ljude o negativnim utjecajima jer minimalnim aktivnostima možemo snažno utjecati na okolinu.

 

Zahvaljujući iskustvenom učenju obogatilo se formalno obrazovanje i poticalo pojedinca da svojim promišljanjima i aktivnostima pokaže i dokaže da nemamo drugi planet - There is no planet B!. U okviru navedenog, jedna od aktivnosti bila je i čišćenje plaže u naselju Brodarica. Aktivnost je potaknula sve sudionike da osvijeste u kojoj mjeri ljudi svojom nepažnjom i nebrigom zagađuju okoliš i kako je održivi razvoj nešto o čemu moramo voditi računa.

 

15. listopada 2019. sudionici su posjetili dva reciklažna dvorišta - jedno u Biogradu, a drugo u Zadru. Mladi su bili iznimno zainteresirani o načinu na koji se lokalne zajednice bore s problemom odlaganja i recikliranja otpada.

 

18. listopada 2019. u suradnji s Katoličkom osnovnom školom u Šibeniku i učenicima šestih razreda, sudionici projekta su kroz neformalnu metodu učenja - igru pod nazivom “Potraga za blagom“ - objasnili probleme s kojima se suočavamo, a koji se tiču upravo upotrebe plastičnih proizvoda. Sudionici projekta su se nalazili na 7 različitih lokacija u krugu škole, a učenici podijeljeni u 5 grupa bili su vođeni do svake od lokacija. Na lokacijama su ih dočekivali sudionici projekta s tzv. pitalicama koje su se odnosile na plastične proizvode (učenici su morali pogoditi o kojem je plastičnom proizvodu riječ). Posljednja, sedma lokacija bio je iglu napravljen od plastičnih boca, a na koji su učenici mogli zalijepiti zvjezdice koje su dobili na svakoj od lokacija te pročitati činjenice o korištenju plastičnih proizvoda kao i savjete o tome kako se odnositi prema okolišu i što održivi razvoj za nas predstavlja. Naposljetku, učenici šestih razreda otpjevali su pjesmu sudionicima projekta kao mali poklon za zajedničko druženje i igru te im se ovim putem zahvaljujemo na tome.

 

Posljednja dva dana provedbe projekta bila su posvećena kampanji na društvenim mrežama i izradi videa u kojem su prikazane provedene aktivnosti i radionice te zajednička druženja svih sudionika.

 

Kako je biti sudionikom ERASMUS+ programa i projekta „Plastic Planet - NO!“, pogledajte na Facebook stranici pod nazivom Plastic Planet - NO.

" data-title="+1">